niedziela, 13 marca 2016

Słów kilka o ... testowaniu.

Jakieś 2 miesiące temu koleżanka wciągnęła mnie w świat konkursów i testowania produktów. I ... jestem w swoim żywiole. Świat konkursów i testowania produktów pochłonął mnie bez reszty, czuję się jak ryba w wodzie. Ja, która w swoim życiu niczego nie wygrała stałam się "maniaczką" konkursów facebookowych i wszelakiego rodzaju testowania i rekomendowania produktów. I powiem tak, to przede wszystkim świetna zabawa. A przy okazji konkursów dla dzieci odkrywam swój talent do pisania wierszyków ... i bajek dla dzieci. Pisanie bajek dla maluchów to moje marzenie, które co prawda odkryłam niedawno, ale to siedziało gdzieś we mnie od dawna. I tak mnie w środku to "mula" i gniecie. Może kiedyś spełnię się w tej dziedzinie. Ale wróćmy do testowania. Post ten jest wstępem do opiniowania paru produktów, w których testach obecnie biorę udział. Chciałabym również podzielić się opinią o paru produktach dla dzieci, które wygrałam w konkursach. Mam nadzieję sukcesywnie dodawać swoje opinie i wrażenia z kolejnych testów... a sporo ich się nazbierało. Także do dzieła...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz